Snimanje podataka i konverzija dokumenata jedna su od najvažnijih faza u pripremi dokumentacije za upotrebu u elektronskom obliku. Certifikovano rješenje za skeniranje i indeksiranje mScan pretvara svu standardnu dokumentaciju u elektronske podatke i dokumente izuzetno brzo i precizno. Vrijedni podaci prikupljaju se na jednom mjestu i spremni su za obradu i dalju upotrebu i dostupni su vam kad vam zatrebaju.
Postavljanje prijemne kancelarije idealno je rješenje za kompanije koje poštu primaju uglavnom u papirnom i elektronskom obliku, jer omogućava prikupljanje i pretvaranje dokumenata u jedan obrazac, odnosno e-dokument. Naravno, snimanje podataka nije ograničeno na pisane dokumente, ali kompanija ih može iskoristiti u svoju korist za naprednu digitalizaciju e-pošte, faksa i rukom napisanih dokumenata.
U kombinaciji sa sistemom dokumenata mDocs, prikupljanje, sortiranje, potpisivanje i distribucija dokumentacije vrši se u samo nekoliko koraka i uz najniže moguće troškove za kompaniju.