Ovjereni elektronički potpis koji je zakonski usklađen i ekvivalentan ručnom potpisu.

Alat za elektroničko potpisivanje mSign je tehnološko i sigurnosno dokazano rješenje za sve koji namjeravaju eliminirati papir iz svog poslovanja.

Korištenjem mSign uštedjet ćete na operativnim troškovima, istodobno osiguravajući zakonski zahtijevanu sigurnost, sprječavajući naknadno uskraćivanje autentičnosti i sprječavajući neovlašteno ometanje već ovjerenog dokumenta. Pojednostavite potpisivanje dokumenata kupnjom ili najmom platforme za potpis mSign. Korištenje rješenja jednostavno je, a u slučaju iznajmljivanja objekt je moguć u samo jednom danu!

Pogledajte mSign u akciji

Glavne prednosti platforme za potpis mSign

  • Usklađenost s nacionalnim i međunarodnim pravom i globalnim standardima.

  • Jednostavna instalacija. Mrežno rješenje funkcionira bez instaliranja komponenata na računalo.

  • Mogućnost slanja dokumenata trećim sustavima (Email, DropBox, mSef, mDocs, ...).

  • Dokument se također može poslati na potpis vanjskom potpisniku koji nije korisnik pretplatničkog mSign-a.

  • Uz upotrebu naprednih tehnologija (digitalni certifikat, vremenski žig), dodatnu sigurnost pruža dvoslojna ili troslojna provjera autentičnosti (pošta, SMS, korisnički PIN).

  • Trag revizije za sve dokumente.

  • Zabilježite potpis na pločici s potpisom, potpis digitalnim certifikatom, faksimil potpis, potpisivanje iz web preglednika.

  • Potpisivanje dokumenata digitalnim certifikatima, korištenjem pristupa elektroničkom bankarstvu, eDavki, ...

  • Mogućnost višestrukog potpisa u lancu.

  • Integrirajte mSign sa svojom poslovnom aplikacijom (API).

Platforma mSign potpisa pogodna je za opću upotrebu, bez obzira na industriju. Najveće uštede postižu organizacije s puno dokumenata i kontaktima s kupcima, npr. bankarstvo, osiguranje, zdravstvo,…

Uz pomoć mSign-a korisnik može potpisati dokumente stvorene u sustavu dokumenata, ERP sustavu ili na pr. upravo u Wordu. Primatelj prima dokument na potpis na mobilnom uređaju ili putem e-pošte, gdje ga potpisuje elektroničkim putem.

Proces pripreme dokumenta i potpisivanja

Rješenje mSign koriste također

Često postavljana pitanja

Odgovorili smo na neka od najčešće postavljanih pitanja.

Mogu se koristiti bilo koje digitalne potvrde koje kvalificiraju izdavatelji potvrda (agencije) – NLB, SIGEN-CA, …

Kupcu koji želi koristiti vaše usluge šalje se obrazac za identifikaciju putem e-maila i SMS autentifikacije putem sustava mSign (dvoslojna autentifikacija). mSign ima mogućnost povezivanja sa sustavima trećih strana koji koriste standardne veze (koristeći OTP, Standard otvorenog bankarstva, itd. …) za automatsko dobivanje korisničke identifikacije prema potrebnim parametrima. Nakon provjere autentičnosti, mSign putem davatelja usluga potpisivanja prema EIDAS-u potpisuje dokument kvalificiranim certifikatom u oblaku.

mSign također može omogućiti upotrebu kvalificiranih digitalnih potpisa prema propisu EIDAS, gdje se može koristiti usluga bilo kojeg pružatelja usluga. Uz mSign, omogućuje vam i odabir načina potpisivanja prema poslovnom procesu (npr. Potpis poslužitelja, deponirani potpis, vlastiti potpis na pametnom uređaju, potpis na pločici s potpisom, potpis kvalificiranim digitalnim certifikatom na osobnom računalu).

U skladu sa Zakonom o elektroničkoj trgovini i elektroničkom potpisu (ZEPEP), mSign je siguran elektronički potpis i udovoljava svim zahtjevima ovoga zakona i napredni je elektronički potpis koji je definiran Uredbom (EU) Europskog parlamenta i Vijeća o elektroničkoj identifikaciji i uslugama povjerenja za elektroničke transakcije na unutarnjem tržištu.

Naravno, možete potpisati bilo koji dokument. I Word i PDF dokumenti. Brže je ako koristimo predloške, ali lako je pripremiti bilo koji dokument za potpisivanje.

Postoji nekoliko mogućnosti tako da korisnik može lako odabrati onu koja mu se najviše sviđa. Preporučujemo da im se, ako sustavi dopuštaju predloške dokumenata, dodaju potpisi. U tom slučaju, dokument iz poslovne aplikacije može se jednostavno ispisati na mPrinteru, unijeti željene potpisnike i poslati dokument na potpis. Inače možemo PDF ili Word datoteku spremiti iz sustava, prenijeti je u mSign, označiti na njoj pojedinačne točke za potpis i poslati dokument. Također je moguće integrirati postojeći sustav koji koristi pretplatnik sa sustavom mSign putem poziva RESTful API (sučelje za programiranje aplikacija).

Preporučujemo da dokument skenirate (pomoću mScan-a), a zatim ispustite dokument u mSign, odredite mjesta potpisa i pošaljete ga na potpis (suradnicima ili klijentima).

Tajništvo može lako, kao i prije, pripremiti bilo koji dokument u programu Word. Da bi dokument bio spreman za potpisivanje, potrebno je samo dodati prethodno dogovorene potpisne oznake (za svakog potpisnika svoju oznaku). Tada se takav dokument jednostavno ispisuje iz Worda na mPrinter ili prenosi na mSign portal i šalje na potpis svim traženim potpisnicima. Ti potpisnici mogu biti zaposlenici u tvrtki ili su proizvoljni klijenti i može ih biti više od 10 na jednom dokumentu.

Naravno, ako imate digitalni certifikat instaliran na računalu ili prijenosnom računalu, mSign vam omogućuje potpisivanje dokumenta digitalnim certifikatom.

Postoji nekoliko načina. Može ga potpisati pločicom s potpisom ili digitalnom potvrdom, ako naravno već ima instalirano nešto od gore navedenog. Najjednostavniji način je takozvani “klikni za potpisivanje” (Click2Sign), gdje tvoj kupac dobiva vezu do dokumenta na svoju adresu e-pošte. Kada se klikne na vezu, mSign pita kupca za lozinku koju je dobio kao SMS i, nakon unosa lozinke, mSign automatski postavlja korisnika na dokument koji treba potpisati. Dokument je potpisan digitalnim certifikatom pouzdanog (EUTL) poslužitelja. Dakle, kupcu nije potreban dodatni softver. Naravno, kupac koji je korisnik mSign-a može takav dokument potpisati i faksimilnim potpisom putem mobilnog uređaja.

Da, mSign omogućuje vam popunjavanje jednostavnih obrazaca, npr. polja za unos, odabir vrijednosti iz skupa, potvrdni okviri.

Da, mSign vam omogućuje ispunjavanje jednostavnih obrazaca, npr. polja za unos, odabir vrijednosti iz skupa, potvrdni okviri, …

Kada se dokument prenese na mSign portal, on se smatra jednim dokumentom. Prvi potpis na ugovoru vezan je uz vas, tj. Pretplatnika, drugi na kupca 1 i treći na kupca 2, koji parafira, a obrazac na kupca 1 (bilo koji kupac).

Neki vodeći / glavni korisnici mSign-a izbjegavaju identificirati kupca na ovaj način. Nekoliko je razloga za to:

  • Na mjestima gdje postoji velik broj registracija u kratkom vremenu, potrebno je osigurati ljude koji svakog pojedinca provjeravaju putem video veze, ali oni obično nisu dostupni (osim onima koji imaju pozivni centar za korisničku podršku ili radni prozor koji prihvaća kupce).
  • Snimke za kasniju provjeru ne treba čuvati.
  • Putem kamere je nemoguće utvrditi je li dokument koji korisnik pokazuje radi identifikacije krivotvoren. Dakle, za vještije krivotvoritelje zloupotreba je relativno laka.

Iz tih razloga dvoslojna identifikacija je nekako pouzdanija, gdje korisnik dobiva e-poštu s vezom na dokument i SMS s pristupnom lozinkom. Naravno, barem u slučaju poslovnih adresa e-pošte koje sadrže ime i prezime korisnika ili adrese i brojeve mobitela koji su nam poznati već duže vrijeme.

Da, možete odabrati bilo koju boju potpisa.

Ne, ako je vrsta potpisa osobni digitalni certifikat, dokument se potpisuje osobnim digitalnim certifikatom instaliranim na računalo potpisnika. Međutim, drugi potpisnik može isti dokument potpisati poslužiteljskim digitalnim certifikatom. Ako su dokumentu priloženi prilozi, cijeli paket dokumenata potpisuje se poslužiteljskim digitalnim certifikatom (XMLDSig).

mSign omogućuje vam unaprijed definiranje pečata koji će se dodati dokumentu prilikom potpisivanja.

Da, partneri mogu vjerovati potpisu poslužitelja koji je povezan s internim korisnikom. Potvrdu poslužitelja za tvrtku mora izdati kvalificirani pružatelj usluga kako bi vrijedila u cijelom svijetu (npr. SIGEN-CA). Sustav mSign osigurava da su interni korisnici pravilno povezani s certifikatom poslužitelja kako se ne bi moglo zloupotrijebiti.

Položaj potpisa na dokumentu može biti proizvoljan.

Ovaj problem možete riješiti u postavkama uređaja. Naime, način prikazivanja upozorenja (Obavijest) može se odrediti na pojedinom uređaju. Pogledajte upute za svoj mobilni uređaj za detaljnije upute. Npr. za iOS (iPhone) odaberite Postavke -> Obavijesti -> Upozorenja: zaključani zaslon i / ili centar za obavijesti i / ili natpisi.

Token za potpisivanje dokumenata prema zadanim postavkama vrijedi 7 dana. Razdoblje valjanosti je prilagodljivo, a nakon njegovog isteka može se i produžiti (vlasnik dokumenta).