Prikupljanje podataka i konverzija dokumenata jedna je od najvažnijih faza pripreme dokumentacije za korištenje u elektroničkom obliku. Rješenje za skeniranje i indeksiranje s certifikatom mScan pretvara sve vrste dokumentacije iznimno brzo i točno u elektorničke podatke i dokumente. Vrijedni podaci prikupljeni su na jednom mjestu i spremni za obradu i daljnju upotrebu.
Postava prijemnog ureda predstavlja idealno rješenje za tvrtke koje primaju poštu uglavnom u papirnatom i elektroničkom obliku, jer omogućuje snimanje i pretvaranje dokumenata u jedinstveni format, odnosno e-dokument. Naravno, prikupljanje podataka nije ograničeno na dokumente u pisnom obliku, već ga tvrtka može isplativo koristiti za naprednu digitalizaciju e-pošte, faksa i rukom pisanih dokumenata.
U kombinaciji s dokumentnim sustavom mDocs, snimanje, sortiranje, potpisivanje i distribucija dokumentacije obavlja se u samo nekoliko koraka i uz najniže moguće troškove za tvrtku.
Izgled prijemnog ureda rješava mnoga uska grla u javnoj upravi, statističkim uredima, bankarskim i financijskim institucijama, osiguranju, zdravstvu, energetici, prometu, logistici, trgovini, proizvodnji, obrazovanju i uslužnim djelatnostima.